2017. január 27., péntek

Simple Man - 19. fejezet - Szösszenet

Sziasztok!! 
Eddig mindenki, aki olvassa ezt a csodálatos fangörccsel átitatott agymenést, tudja, hogy egy igazi fejezet kettő szemszögből áll. Ez a mai rész nem egy megszokott, ugyanis rövidebb. Ennek lényege, hogy kikívánkozott, viszont a továbbiak nagy valószínűséggel hosszabbak lesznek, mint eddig bármelyik. 
Muszáj volt szólni, nehogy sokkot kapjatok ettől a nyúlfarknyi aprócska jelenettől. Jó olvasást!

xoxo, payne


Careless Whisper

Pizsamába bújva üldögéltem a kanapén. Távirányítóval a kezemben rágcsáltam egy rúd savanyú gumicukrot. Alexa már rég lefeküdt aludni, előre gondolva a reggeli koránkelésre. Halk kuncogás hagyta el a szám, mikor lejátszódott előttem a másnapi Misha vs. Alexa jelenet. 

"Hello Boys!" - Mosolygott Crowley a képernyőn. Bevallom, Odaátot néztem, édességet és vörösbort toltam a képembe. Képtelen voltam elaludni, annyira izgultam a holnap miatt. Halk kopogás szakított ki a gondolataimból. Lenyeltem a maradék bort és megigazítva a hajam, mezítláb nyitottam ajtót. Felfogni sem volt időm kit látok ott toporogni, mert szinte rögtön a számra tapadva húzott magához. Az illata orrba vágott. 
- Mit keresel itt? - Vigyorogtam, akár egy szerelmes tini. 
- Nem tudok nélküled elaludni. - Suttogta, Lexyre figyelemmel. 
- Gyere be. - Engedtem utat magam mellett. Rögtön elhelyezkedett és kiszolgálta magát egy borral. A félfának dőlve figyeltem minden mozdulatát. 
- Imádom a gatyád. - Emelte felém a teli poharat. Lenéztem. Már nem is emlékeztem mi van rajtam. Egy jelmezt mintázó Deadpool leggins és színben hozzá illő fekete-piros top. 
- Köszi. - Foglaltam helyet mellette pironkodva. 
- Mit nézel? - Mozgatta meg a képernyőre kötött egeret. Sajnos nem tudtam kikapni a kezéből. - Király!! - Ujjongott, ahogy saját magával találta szemben magát. 
- Én csak unatkoztam. - Próbáltam menteni a helyzetet szerencsétlenül. 
- Valld be, hogy hiányoztam. - Jelentette ki büszkén, én pedig rá hagytam. 
- Ha már virrasztunk, én meg alkalomhoz öltöztem - emeltem rá a tekintetem. - akár meg is nézhetnénk a filmet. 
- Csodás ötlet! - húzott az ölébe. Különböző nehézségek árán elindítottuk a filmet. Apró csókokat váltva, párnába röhögve néztük végig az év legjobb moziját. A bor fogyott, a finálénál pedig álló helyzetbe húzott. Ryan Reynolds alakítását koppintva ölelt magához és a földkerekség legszebb hangján énekelni kezdte George Michael számát. Lassú, inkább lötyögős, ringatózós mozdulatokkal táncba csábítva. 

" I'm never gonna dance again
Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool
Should've known better than to cheat a friend
And waste the chance that I've been given
So I'm never gonna dance again
The way I danced with you "

A romatikus-komikus szituációt egy álmos hang törte meg. 

- Nagyon husik vagytok. Tényleg. - Ásította Lexy az ajtóban, egy Jared képével ellátott pólóban. Ez volt a kedvenc pizsamája... Szerintem a fáradtságtól nem fogta fel a helyzet súlyát. - Még el is olvadnék a Deadpool jelenettől, ha NEM KELLENE HAJNALBAN FUTKOSNOM EGY FLÚGOSSAL! - Emelte fel a hangját. - WHAM! Jó éjt. - Zárta le a témát, majd visszabaktatott a szobájába. 
Összenéztünk. Egyszerre tört ki belőlünk a visszafojtott nevetés. Hátradőlve a párnáknak rázkódott a testünk. 
- Shh! - Tapasztottam szájára a tenyeremet, így igyekezve kétségbeesetten elnémítani. 
- Gyere velem aludni. - Mormogta az ujjaim közt ki-kiszökő levegővel. 
- Ha most lelépek, Lex reggel nem fog tudni felkelni és Misha majd győzelemnek könyveli el. Nem akarom cserben hagyni. - Szontyolodtam el. 
- Teljesen jogos. - Gondolkodott hangosan. - Kihúzható ez a szerkezet? - Rángatta ki két személyre a kanapét. Halk léptekkel osontam be az ágyneműkért. Megágyaztam, míg kibújt a pólójából. 
- Hello Kitty? Ez komoly? - Vonta fel a szemöldökét. 
- 'Tán probléma? - Tetettem sértődöttséget és betakaróztam. 
- Dehogyis! - Szabadkozott, majd villámgyorsan mellettem termett.
Ahogy meleg karja a vállamhoz ért, összerezzentem. Pici mosoly futott át az arcán. 
- Mi akarsz lenni? Kis kifli, vagy nagy kifli? - Nyúlt a kisvillany kapcsolójáért. 
- Tessék? - Hökkentem meg.
- Választanod kell.
- Kicsi. - Alig ejtettem ki a számon, a csípőmnél fogva megfordított és begörbülve magához préselte a testem. A mellkasa a lapockámon, a lélegzete a nyakamban, tenyere a derekamon. Nagyon rég nem aludtam ennyire közel hímnemű egyeddel, de abban a percben teljesen megszokottnak és a világ legkényelmesebb helyének tűnt. 


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Ezuttal nem allt szandekomban kulon zaklatni titeket csak azert, mert az otodik evad vegere ertem, de egyszeruen nem tudtam megallni. Egy perce ertem a vegere, es azt hiszem, ha kepes lennek a sirasra, sirnek... Csak meg akarom koszonni. Megint. Hogy letrehoztatok ezt a blogot. Hogy Lexy kritikat kert rola. Koszonom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem gond, ha írsz! Nem tudom elégszer elmondani, hogy mennyire örülök, hogy bele tudtunk rángatni a fandomba :D Remélem megbocsájtasz, hogy eladtuk a lelked a SupNat-nak :") Várom a 6. évadról a véleményed :D

      Törlés