2017. július 12., szerda

SuperM

Gyerekek... ez tényleg fertőző! Az aki nem akar rémálmoktól vergődve, lázasan fetrengeni az ágyban: Ne olvassa el! Aki viszont öngyilkos hajlam... Hajrá! 
Bocsánat. 


A FantáziaBirodalom Bemutatja:
SuperMónika Show című művét

M: Üdvözlöm Önöket! Újra itt vagyunk és köszönjük, hogy beengedtek az otthonukba. A műsor igazán különleges vendégeit láthatják ma, ugyanis a mai témánk: Megmentelek, mert a testvérem vagy.
Egy férfi következik most, aki bátyjának szeretne mondani néhány dolgot. Következzen most Sam Winchester!

bevonuló zene:
* It was the heat of the moment
Telling me what your heart meant
The heat of the moment shone in your eyes*

#bejön #helyet foglal a fotelban #idegesen túr a hajába és zavartan mosolyog

M: Üdvözöllek a műsorban Sam. 
Sam: Én köszönöm a meghívást. 
M: Nos, rögtön a lényegre térnék. Azért kerestél fel bennünket, mert a bátyád állítólag nagyon makacs teremtés. 
Sam: Dean a makacsság szinonimája. Apától örökölte #mosolyodik el kedvesen
M: Szeretnéd rádöbbenteni egy igazán... hogy is fogalmaztál? Nyilvánvaló tényre, amit egyes egyedül ő képtelen elfogadni. 
Sam: Pontosan. Szeretném észhez téríteni mielőtt késő lenne. 
M: Akkor jöjjön is maga Dean Winchester!

bevonuló zene:
*And the last known survivor
Stalks his prey in the night
And he's watching us all with the eye of the tiger*

#integetve ül le Sam mellé #fülig ér a vigyora #kacsint egyet az első sorban ülőknek

M: Szia Dean. Örülök, hogy eljöttél.
Dean: Ki nem hagytam volna.
M: Gondolom azt tudod, hogy azért vagy itt, mert az öcséd beszélni szeretne veled valamiről. Sam.
Sam: #köhint egyet és belekezd Dean.. eddig is egyértelmű volt, de szeretném felnyitni a szemed. Nem akarom, hogy továbbra is tagadásban élj.
Dean: Elég a rizsából Sammy. Nyögd már ki!
Sam: A hülye is látja hogy szerelmesek vagytok egymásba Casel.

#Dean röhög #kicsordulnak a könnyei #elkomolyodik

Dean: Ez nevetséges.
M: Sam, miből ered a feltételezésed?
Sam: Csak rájuk kell nézni. Minden találkozásuk egy igazi Destiel pillanat.
Dean: Ne kezdd ezeket a barom ship neveket, amit az a nem normális író könyve generált!
M: Az író. Ha már szóba jött ő írta a Supernatural könyvsorozatot kedves nézőink.
Sam: Pontosan.
M: Akkor fogadják sok szeretettel Chuck Shurleyt!

bevonuló zene:

*If the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh ooh and she's buying a stairway to heaven.*

Chuck: Sziasztok.
M: Köszöntelek a műsorban. Azért hívtunk ide, hogy megerősítsd, vagy éppen elvesd Sam álláspontját, miszerint Dean és Cas között romantikus szál alakult ki. 
Chuck: Ez igen kényes kérdés. Szerintem amíg mind a ketten nem vallják be, addig nem beszélhetünk romantikáról. 
M: Értem.
 
#Dean a háttérben hőbörög

M: Ez az ügy nem mindennapi. Szeretnék még 1-2 szemtanút behívni. A következő, aki elmondja a véleményét, nem más, mint Crowley. Fogadják sok szeretettel a Pokol Királyát! 

#taps vihar 

bevonuló zene:
*I'm on the highway to hell
On the highway to hell
Highway to hell*

Crowley: Sziasztok fiúk! #biccent a mellette ülők felé
M: Üdvözöllek. Szeretnélek megkérni, mivel mindent hallottál, hogy mondd el a véleményed.
Crowley: Mónika. Dean és én barátok vagyunk. Úgy is mondhatnám: LEGJOBB barátok. Mikor démoni útját jártuk édes kettesben, egy cseppnyi jelét nem adta annak, hogy a férfiakhoz vonzódna.
Sam: Cas nem kifejezett férfi. Ő egy angyal. #szól közbe
Crowley: Ha hagynád, hogy végig mondjam Boci... Szóval, hol is tartottam. Igen! Jelét nem adta, viszont én mindvégig tudtam, hogy különleges kapocs van közöttük. 
M: Köszönöm. Most szeretném szólítani a ketrecbe zárt vadállatot, magát az Ördögöt, köszöntsék nagy tapssal: Lucifert!

bevonuló zene:
*You're the name but you can't tell


Lookin' like you just came outta hell
How did ya figure that'd you'd any use?*

Lucifer: Mindent hallottam és a válaszom egyértelmű Mónika. A ember fiú és a testvérem egymásba vannak habarodva. Látnod kellene, ahogy egymásra néznek! Tiszta Titanic... 

#önelégülten hátradől és karba teszi a két kezét #háttérből Balthazar kiabál #NE #TITANIC 

M: Dean. Mindenki egyetért az öcséd feltevésével. 
Dean: Ez egy óriási félreértés.
Sam: Mondogasd csak... 
M: Szerintem akkor tudok tanácsot adni, ha látom a helyzetet. Kedves közönség, fogadják nagy szeretettel a műsor fő témáját: Castiel!

bevonuló zene:
*You need coolin', baby, I'm not foolin',
I'm gonna send you back to schoolin',
Way down inside honey, you need it,
I'm gonna give you my love,*

#Cas meglepetten ácsorog az utolsó üres fotel mellette, de végül leül

M: Castiel. Örülök, hogy eljöttél. 
Castiel: Azt mondta az Úr, itt a helyem. #bólint komoly hittel a lelkében
M: Értem. Nos, egy igen komoly kérdés vetődött fel, amire egyedül talán te tudsz pontot tenni a végére. 
Castiel: Tudok írni. 
M: Nem úgy értettem. Le kellene zárni a vitát a Winchester fivérek közt. 
Castiel: Már megint mit műveltetek? #sóhajt lemondón
M: Egyetlen kérdésem van. Szerelmes vagy Dean Winchesterbe és úgy érzed ő viszont szeret? Vagy ez az egész a rajongók és Sam képzeletében létezik csak?

#sokkot kapva néz maga elé #lassan Deanre emeli a tekintetét #Dean tüdejében benn reked a levegő

Castiel: Bevallom ország, világ előtt, hogy tiszta szívemből szeretem Őt. 

#Dean örömében felugrik és átöleli az őszinte angyalt 
#Sam meghatódva törölgeti a könnyeit
#Crowley unottan forgatja a szemét
#Lucifer a két tenyere közé temetett arccal tündéri képet vág

M: Kedves nézőink. Ez volt mára a Mónika Show. Soha nem tudhatjuk mi történik a színfalak mögött. Remélem legközelebb is velünk tartanak, ugyanis a jövőheti témánk Nem vagyok démonvér függő! Higgy nekem! Várjuk Önöket jövőhéten ugyanekkor, ugyanitt!! 

9 megjegyzés:

  1. Az normális, ha nem bírom letörölni a vigyort az arcomról? XDDD

    VálaszTörlés
  2. Tudom, azt mondtam, tartogatom a hátralévő részeket, mert nem fogok tudni mit kezdeni a SPN-hiányommal majd, ha nem lesz több a 13. évadig. De természetesen nem bírtam ki, és két nap alatt - bűntudatkönnyek között, brühühü - ledaráltam a tíz részt, amit hagytam a 12. évadból.
    Még egyszer sem mondtam szerintem rendes véleményt, vagy valami elemzésszerűséget, ezért azt akartam, hogy most végre sikerüljön összehoznom valami ilyesmit; de már látom, hogy nem fog sikerülni. Ez a sorozat tipikusan olyan, amiről minden egyes résznél, minden egyes évadnál azt hinnéd, hogy már nem lehet felülmúlni, és nem tudnak már olyat mutatni, amit ennél jobban imádnál... És de! Kibaszottul tudnak. Minden egyes rohadt epizódról és évadról azt hittem, hogy az a kedvencem, mert hát nem lehet már jobb - aztán jött a következő, és még jobban elvette az eszem, mint az előzőek. :D
    Ahogy mindig, most sem maradhat el a hálálkodásom, amiért nektek köszönhetően megismertem ezt a leírhatatlan csodát, amit Supernaturalnak neveznek, és "részese" lehettem egy páratlan utazásnak. Fölösleges lenne megpróbálnom felsorolni az összes karaktert, aki a szívemhez nőtt; az összes halálesetet, ami összetört; az összes fordulatot, amitől az állam a padlót súrolta. Szóval csak úgy általánosságban köszönöm az egészet. <3
    Már csak az a problémám, hogy mi lesz még velem a kábé kilencven nap alatt, új rész nélkül... Tipp? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejnye-bejnye! *dorgáló arc* Tudtam, hogy nem fogod kibírni :D Én csak örülök, hogy tényleg ennyire tetszik az egész sorozat, és hogy magával ragadott téged is ^^
      A maradék kilencven nap..? Hmmm... Talán... Esetleg... Te is írhatnál velük ficet XD Bár én annak is örülnék, ha belolvasnál néhány olyan novellába itt, amiket először "ismeretlenként" sikerült csak :D Annyira kíváncsi vagyok, hogy most mi lenne róluk a véleményed, hogy tudod kik és mik ők ^^

      Törlés
    2. Juuj *-* A gondolat is felemelő, lehet, firkálok majd magamnak valamit, és kikérem róla a véleményeteket :D
      Szuper ötlet ez is, szakítok rá időt valamikor :3 <3

      Törlés
    3. Kíváncsian várom mit alkotsz ^^

      Törlés
  3. Már könnyezek a röhögéstől😂😂😂 és ez így mind lejátszodott a fejembe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld el azt, aki írja XD Nagyon elborult egy elme kell hozzá :D

      Törlés