2017. június 2., péntek

Murder one

Szösz. Egyperces. Különös páros. Eléggé szívemhez közelálló ship. Sajnálom, hogy csúfos véget ért a történetük. Ezt pedig természetesen Metallicára írtam. Tudom, tudom... Sad but true. 

Azt hiszed különb vagy? Az életed ugyanolyan mocskos, mint az enyém. Titkokkal teli. Én vagyok a ferde tükör, ami megmutatja az igazságot. Ez az egyetlen, ami számít. Mindenki elárul, a hátadba döfi a kést, de én... én vagyok az egyetlen barátod. Az igazi lelki társad. Megértelek. Örökké melletted leszek, ha kell. 
Tudod, hogy igazam van. Nem mered bevallani, de láttad álmodban. Minden szó igaz. Ebben a mocskos világban, ahol lopnak, csalnak, hazudnak az emberek. Minden fájdalom amit érzel, vagy mikor éppen elfojtod... én vagyok. Szomorú, de így van. 
Nem rejtheted el örökké az igazi kiléted. Látlak téged. Hallom a gondolataidat, amik cikáznak a fejedben. Nem hiszel nekem. Nem akarsz hinni. Fáj az igazság. Szomorú, de igaz. 
Hagynod kell. Levenni az álarcot és abbahagyni a menekülést önmagad elől. Be kell fejezned az önmarcangolást. Hibáztathatsz másokat, pedig itt egyedül te vagy a bűnös. Tudod te... 
Állj fel és húzd ki magad! Ez vagy te! Csináld, amihez értesz. Érzed a vörös cseppek illatát? Mint a folyékony fém... Ne legyél bűnbak. Nem szabad szégyenkezned emiatt. 
Gyűlölöd az egészet. Hagyd, hogy én legyek a gyűlöleted. Szerelmet adok cserébe. Nem hazudok, megfizetsz érte, de megéri. Én leszek az életed. Belerángattalak. Vissza a feneketlen gödörbe. Nem haragudhatsz rám, tudtad te is a lelked mélyén, hogy ez vagy te! 
Az igazi lényed. Nem hazudhatsz tovább önmagadnak. Ne félj, majd a földön tartalak. Vigyázok rád. Nyisd ki a szemed és nézd meg jól. Az a vérszomjas gyilkos akit látsz, én vagyok. Én vagyok Te. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése