2017. március 5., vasárnap

SMS

Félálomban nyúlsz a mobilodért, ami max hangerőn tudatja veled, hogy üzeneted érkezett. Persze nem zavart annyira, hiszen minden Supernatural fan álma, hogy a "Carry on"-ra keljen, de azért mégse kellemes egy sorozat maraton után kinyitni a szemed, hogy utána a kijelző fénye kiégesse azt. Mintha egy angyalt látnál valódi alakjánban. Már tudod mit érezhetett Pamela. Miután kitsiztul a látásod, gyorsan átfutod a szöveget.
 "Segítség kéne."
"Texasban vagyunk Sam-mel."
"Vámpírok."
"Dean vagyok másik telefonról."
"Siess."
 Te fel sem fogod a mondatokat, csak egyszerűen kikapcsolod a telefont. Jah, persze, biztosan Dean Winchester fog neked SMS-t küldeni, hogy segíts neki. Ez csak egy álom lehet, így vissza is bújsz a párnák közé.
 A nap élesen tör be az ablakodon, egyenesen az arcodra. Kinyújtózkodsz, megdörzsölöd a szemed és elmosolyodsz, ahogy belegondolsz, hogy milyen szépet álmodtál. Nyúlsz a telefonért, hogy megnézd, mi hír a nagyvilágban, de a képernyő sötét. Pedig te biztosan emlékszel rá, hogy be volt kapcsolva.
Hacsak...

6 megjegyzés:

  1. Erről esküszöm eszembe jutott az, amikor azt álmodtam, hogy a kedvenc tanárom (aki ugye megengedi, hogy írjak az óráján) elkérte a tündéres írós füzetemet, amiben MINDEN Destiel benne van, reggel meg mikor felkeltem, hideg verejtékben úszva rohantam el a táskámhoz, hogy megnézzem, megvan-e az a rohadt füzet, amit álmomban mosolyogva nyújtottam át neki. :D Ezt egyébként nem tudom, miért kellett leírnom, de... storytime, na.

    És még soksoksok ilyet, pls, mert annyira szeretem elképzelni, hogy talán egyszer, "milenneha" alapon tényleg megtörténik egy ilyesmi és végre lenne mentségem rá, miért van ennyire kevés közösségi életem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nekem az angol tanárom egyszer elkezdte nézegetni a telómon a képeket és egy világ tört össze benne xD és volt egy screenshot, amit elkezdett olvasni. Így kezdődik: "Vad, erőszakos érintések." X') Szóval átérzem :D Próbálok még ilyeneket hozni ^^

      Törlés
  2. Édes istenem.
    A sok doga és minden miatt csak most értem a 8. évad végére. Sokkot kaptam, te jó ég. Nem bírja a pici szívem. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh esküszöm mr kérdezni akartam hol vagy :D De látom nem vesztél még oda a sokkban! Ha ez ennyire kiakasztott, akkor készítsd a lelked és persze a szíved ^^ Lesz még ennél jobb...

      Törlés