2017. január 31., kedd

It's not our fault if death is in love with us!

Nem mozdult. A szemei csukva voltak, én pedig nem tudtam láthatom e még valaha a benne csillogó tengernyi érzelmet. Éreztem a fájdalmát, mikor a penge áthasított a porhüvelyen. Abban a pillanatban megijedt, engem pedig a rettegés fogott el. A bizalmának elvesztése mindennél rosszabb volt. Nem tudtam megvédeni. Bárcsak halott lennél. Bárcsak ne látnád, hogy cserben hagytalak. 
A gyötrelem, amit éreztem leírhatatlan volt. Az én hibám. Elhitettem veled, hogy nem vagy egyedül, pedig tudtam, hogy ez jól nem sülhet el. 
A halál szerelmes belénk. Ez az átkunk. Tudtad jól. A kaszás fogva tarja a szívünket. 

Küzdünk, remélünk, de csak az elmúlásért lélegzünk. Futunk, el ne kapjanak. Menekülünk, amíg csak bírjuk szusszal. 
A szerelmünk halálra volt ítélve. Egy hazugság volt az egész. Hazudtunk magunknak. Féltem a legjobbtól, mert mindig a legrosszabbat reméltem. Hiszen tudtam előre. 
A halál szerelmes belénk. Ez az átkunk. Tudtad jól. A kaszás fogva tarja a szívünket. 

Nem a te hibád. Te mindent megtettél. Én pedig a tőlem telhető legjobbat. A barátom voltál, a társam. Mosolyt csaltál az arcomra, mikor darabokra hulltam. Te, a lelkem másik fele, amit megmentettél a Pokolból. Minden érintés, minden csók egy megváltás volt ebben a rothadó világban. Érted újra éltem. Ha egyszer újra láthatlak, remélem megérted. Ez a sorsom. Nem kértem, te mégis velem tartottál és összefontad a tiéddel. Szerettelek... de tudtad jól:
A halál is szerelmes belém. Ez az átkom. A kaszás fogva tarja a szívem. 

... mert egy Winchester vagyok. 


6 megjegyzés:

  1. Különleges angst Destiel szösz, olyasvalakitől, aki elmondása szerint nem kedveli a Destielt... ((talán van rá remény???)) :)
    Szívbemarkolóan szép - ha nem haragszol érte, vittem a DJ-be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A remény hal meg utoljára drága Megan. ;) Nem is regény méretű, de érzelmes szösszenetekre lehet még számítani. Szeretni nem fogom soha, de ezeket Nektek írom. <3

      Köszönöm szépen a véleményt, nagyon jól esett.
      Nyugodt szívvel viheted! :)

      Törlés
  2. Ez gyönyörű! Ha megszereted a Destielt, még ennél is szebb jön? Gratulálok, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bernadett, köszönöm szépen a megjegyzést. Igyekszem. ;)

      Törlés
  3. Szia,

    Jól eltaláltad a rész hangulatát. Gond nélkül bele tudtam élni magam. Hozol még majd több részt? :D

    És ezek a rajzok a fejlécben és a háttérben... imádom. Te készítetted?

    Szeretettel:
    Brukú

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, fentebb már írtam Megan-nek, hogy valószínűleg 1-2 novellára még lehet számítani a közeljövőben. :)
      A fejléc és a háttér nem az én érdemem, de nagyon szépen köszönöm a többiek nevében is. :)

      Puszi, Payne

      Törlés