2016. december 23., péntek

Forrócsoki

Egy kis édes Destiel. A történet a mai napon született, mikoris készítettem a két öcsémnek forrócsokit, ők pedig szájukat elhúzva nyafogtak, hogy nekik ez nem ízlik. Cas szerepében (egy darabig) jómagam, míg a Winchesterekben az öcséimet rejtettem el. Jó olvasást! ^^



 - Itt azt írja, hogy fél percig kevergetni, míg elég sűrű nem lesz. - Olvasta Castiel a papír hátulján lévő szöveget hangosan.
 Karácsony volt és Cas ismét eldöntötte, hogy készít valamit a fiúknak. Idén egy egyszerű, por alapú forrócsokira gondolt. Azt csak nem ronthatja el úgy, mint tavaly a mézeskalácsot, vagy előtte a habcsókot. Még visszagondolni is rossz volt, hogy milyen fejet vágott a két Winchester, mikor meglátták az égett süteményeket. Ő persze érezte, hogy valamit elrontott, de mikor megkóstolta, csak a molekulákat érzékelte. Ezért eldöntötte, hogy ha idén megint kudarcba fullad a szakács-karrierje, akkor lemond erről az álmáról. Csak még egy utolsó próbálkozás.
 - Ez miért nem akar sűrű lenni? - Kezdte össze-vissza lötykölni a bögrében lévő tejet, de ezzel csak azt érte el, hogy minden tiszta maszat lett.
 Egyszerre nem tud hátom bögrényi finomságot kavargatni, így inkább megfogta az italokat és kivitte a központi helyiségbe. A fiúk elé pakolta a sajátjukat és utasíttta őket, hogy addig kevergessék, míg sűrű nem lesz.
 - Cas, nem tudom a tied milyen, de ez még mindig víz állagú. - Csorgatta le a kanaláról Dean az italt.
 - Túl sok tejet rakhattam bele. - Motyogta maga elé, majd belekóstolt a sajátjába. - Ezek a molekulák finomabbak, mint a tavalyiak.
 Csillogó szemekkel várta, hogy a Winchesterek is megkóstolják ezt a remekművet. Idén igazán kitett magáért, még akkor is, ha csak egy boltban kapható port kevert össze meleg tejjel. Mindent el kell kezdeni valahol.
 - Nekem nem ízlik. - Hallotta meg hirtelen Dean hangját, aki őszintén megmondta minden alkalommal, ha nem tetszett neki valami.
 Cas szája kissé legörbült, de azért reménykedve figyelte Sam-et, hogy ő neki mi lesz a reakciója.
 - Ez egész jó. - Hazudott.
 - Sam, a lelkedbe látok, tudom, hogy nem ízlik. - Sóhajtott fel szomorúan.
 - Nyugi, majd jövőre sikerül, de ezt most kiöntöm a lefolyóba. - Veregette meg a hátát Dean és eltűnt a konyhában.
 - Nem kell meginnod, ha nem akarod Sam. - Morogta Cas a bögréjébe.
 A fiatalabb Winchester azonban hősiesen leküzdötte azt a pár kortynyi forrócsokit. Cas szomorúan iszogatta a sajátját. Dean szavai jártak a fejében. "Majd jövőre sikerül." Nem lesz jövőre, most már biztosan tudja. Őt Isten nem a konyhába teremtette, így nem csoda, ha kész csőd ott. Mégis, szinte sírhatnékja támadt a gondolattól, hogy évek óta küzd, mégse jutott előrébb. Inkább fogta Sam és a saját bögréjét és elvitte, hogy elmosogassa. Lógó orral törölgette ki a finomság maradékát, hogy végül az egész a szivacson kössön ki.
 - Cas, rendben vagy? - Állt meg Dean az ajtóban.
 - Ühüm. - Hümmögött.
 - Bocsi az előzőért. Pofátlan voltam és nem vettem figyelembe, hogy mennyit dolgoztál vele. - Köhintett zavartam, ahogy egyre közelebb sétált.
 - Semmi gond. - Fordult szembe vele az angyal. - Ez volt az utolsó.
 Dean felhúzott szemöldökkel figyelte, hogy mit csinál a másik. Annyira szomorú volt Cas, és erről, részben, ő tehetett. Ha befogta volna azt a nagy száját, akkor most Sam se küldte volna be, hogy kérjen bocsánatot az angyaltól. Fel akarta vidítani valamivel.
 - Az idén terveztél még valamit? - Kérdezte hirtelen ötlettől vezérelve.
 - Csak a forrócsokit. - Vont vállat Cas.
 - Na akkor fogjunk bele újra, de most igazi alapanyagokkal. - Mosolygott rá a vadász.
 Castiel szeme egy pillanatra felcsillant, Dean pedig elmondta, hogy mik kellenek. Amíg az angyal elszállt a hozzávalókért, addig ő felvette a "Kiss the Cook" feliratos kötényét és előkészítette a lábasokat. Nagyjából egy perc múlva meg is jelent Cas és fellelkesedve csinálta azt, amit a vadász mondott.
 - Minden mondatomat tartsd be. - Utasította az elején Dean, ő pedig izgatottan bólintott. - Akkor először is egy kis víz kell, hogy ne égjen oda a csoki.
 Fél óra alatt készültek el mindennel és boldogan töltögették ki a bögrékbe az igazi forrócsokit.
 - Na, Sam hogy meg fog lepődni. Évek óta nem készítettem neki ilyet. - Mosolygott az italába a vadász.
 - Miért van ráírva a kötényedre Dean, hogy "Csókold meg a szakácsot"? - Nézett rá furcsán Cas.
 Az említett majdnem kiköpte a finomságot, annyira nevetett.
 - Ez csak egy felirat Cas. - Vont vállat. - Csókold meg a szakácsot.
 Ekkor történt meg az, amire Dean egyáltalán nem számított. Ugyanis az angyal közelebb lépve egy apró csókot hintett az ajkaira, majd hátrébb lépve iszogatott tovább.
 - Öhm, Cas. - Szólalt meg rekedt hangon az idősebb Winchester. - Most már nem kell azt csinálnod, amit mondok.
 Az angyal csak bólintott egyet, hogy jelezze, megértette. Aztán szó nélkül kivitte Sam bögréjét, hogy odaadhassa neki. Dean pedig csak állt ott a konyhában és azon gondolkodott, hogy miért van ez a furcsa érzése?
 - Ízlett neki. - Rohant be Castiel pár perc múlva az üres bögrével. - Azt üzeni, hogy kér még.
 - Én is kérek. - Motyogta Dean, de még maga sem tudta, hogy mire gondol. Az italra, vagy az előző csókra.
 - Csináljunk még! - Lépett közelebb Cas és csillogó szemekkel nézett a zöld íriszekbe.
 - Mindent úgy csinálj megint, ahogy mondom. - Vigyorgott a vadász, mert már tudta a választ.
 - Akkor ismét a víz, és a csoki. - Kezdte és ahogy haladtak, úgy magyarázott. - Öntsd ki és kész is van. Már csak egy apró hozzávaló hiányzik.
 Cas meglepődve nézett a másikra. Az előbb is volt még valami benne? Azért volt ilyen finom?
 - Mi lenne az? - Bármi legyen, megteszi, ha ismét belekóstolhat a molekulák mennyországába.
 - Csókolj meg. - Vont vállat Dean.
 Az angyal szó nélkül teljesítette a kívánságot. Viszont Dean nem engedte el olyan könnyen, mint az előbb. Inkább magához szorította és visszacsókolt. Ujjait a kusza tincsek közé vezette és csak kiélvezte a pillanatot. Sajnos az sem tartott örökké.
 - Sam várja, hogy vigyem neki. - Köszörülte meg a torkát Castiel. - Ez volt az utolsó hozzávaló?
 - Persze. - Bólogatott a vadász.
 Az angyal pedig felkapta a bögrét és remegő kezekkel próbálta kivinni a fiatalabb Winchesternek. Viszont az ajtóból visszafordult.
 - Mikor csinálunk megint forrócsokit? - Kérdezte szem lesütve.
 - Amikor csak akarsz. - Nevetett fel Dean jókedvűen.
 Cas csak bámult maga elé egy darabig, aztán egy féloldalas mosolyt küldve a másik felé, válaszolt.
 - Akkor mindjárt jövök. - Csillantak fel a szemei és elsietett.
 Ez volt az első karácsonyuk együtt, de közelről sem az utolsó.

16 megjegyzés:

  1. Édes,vidám,
    lélekmelegítő. Mint a forrócsoki. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Édes,vidám,
    lélekmelegítő. Mint a forrócsoki. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. :) Az öcséid örülhetnének, hogy ilyen rendes nővérük van, aki forró csokit készít - viszont az is igaz, ha nem nyafognak, nem jöhetett volna létre ez az Édes Destiel Forrócsoki történet. :)
    Én imádtam, és köszönöm, hogy létre hoztad. :D Mivel ez egy karácsonyi Destiel, én viszem is a DJ-be. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm ^^ És ők nem igazán értékelik a kedvességem. Boldog karácsonyt!

      Törlés
  4. Még soksoksoksoksok ilyet szeretnék. Plusz valakit, aki csinál nekem forrócsokit, mert embertelenül meghoztad hozzá a kedvem. Szégyen-gyalázat, nemigen van Christmas-feelingem idén, de ettől - totál meglepő módon egyébként -, kicsit elkapott a hangulat, úgyhogy még egy piros pont neked. :3 Kellemes ünnepeket! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *-* Köszönöm szépen :) Nagyon örülük, hogy meghoztam a kedvedet ^^ Neked is kellemes ünnepeket! :)

      Törlés
  5. EZ VOLT A LEGÉDESEBB ÉS LEGCUKIBB DOLOG AMI VALAHA TÖRTÉNT VELEM. Köszönöm.
    *cukortúladagolásban szenved*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Köszönöm ^^ hmm... cukor túladagolás? Hozzak angstot? :D

      Törlés
  6. Sziasztok, sracok!
    Nem akartam megint a chateteket elarasztani, foleg, hogy valoszinuleg nem vagytok ram kivancsiak, de URISTEN, MOST ERTEM AZ ELSO EVAD VEGERE. Es ez miiiiii??? Hogy erhetett itt veget?!?!?! Most nincs alkalmam letolteni a kovetkezo evadot, de holnap, amint hazaertem, elso dolgom! Amugy nem tudom, akarom-e, hogy spoilerezzetek, mert skizofren erzesek kavarognak bennem... a lenyeg, hogy rettenetesen fontos nekem, hogy megismertem ezt a sorozatot, es ez nelkuletek nem tortent volna meg, szoval csak tudjatok, hogy halas vagyok! Es bocs az ekezetek hianyaert - a laptopom finn billentyuzete nem teszi oket lehetove.
    Utolag is boldog karacsonyt nektek, es persze boldog ujevet! Nekem meg mielobbi SupNat-nezesi lehetoseget!
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OH my god... Nagy levegőt veszek és próbálok lenyugodni ^^ A vigyor viszont nem tűnik el a képemről :D
      Először is: Nagyon is kíváncsiak vagyunk rá, hogy te mennyire veszel el ebben a mennyországban, így bármi van! Tényleg bármi, amin kiakadsz :D Írj nyugodtan :"D Az első évad, hát igen azon én is nagyon ki voltam bukva, de mellette imádtam *-* Remélem minél hamarabb sikerül letöltened a kövit, mert az elvonási tünetek.. Khm.. Inkább erről ne beszéljünk :") A spoilerek pedig hááát.. Én pont spoiler allergiás vagyok, míg Pepi egész elvan velük :D Néhány rész viszont spoilermentesen jó.. Úgy nagyobbat üt :3 Nagyon örülök neki, hogy sikerült egy újabb lelket elkoboznunk a sorozattal és tényleg ez egy szelet mennyország lesz, ha még beljebb kerülsz az SPNFamily-be :) Mert hidd el, hogy mindig van beljebb!
      Ékezethiányért sosem haraptuk le senki fejét :D És uuh *-* Finn?
      Neked is nagyon boldog karácsonyt és SupNatban Boldog újévet! :)

      Törlés
  7. Ja, es a lenyeget kifelejtettem.. Nagyon tetszik a kis tortenet, olyan aranyos Destiel
    A Destiel utan kepzelj szivecsket.. nem tudok most olyat irni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) nagyon szépen köszönöm, mindenből kihozom a legtöbbet :D <3 tessék szívecske ^^ Jaj, és ha majd elérsz te is a Destielig, remélem, hogy megfog téged is :)

      Törlés
  8. Már az előszó után éreztem, hogy ez jó lesz. Tartottam egy kis kéz és nyakropogtatást, mintegy bemelegítésnek, mert a jó dolgokra illően fel kell készülni. És nem tévedtem. Nagyon aranyos történet volt. Hát igen, a konyha egy veszélyes terep, nem véletlenül mondják, hogy az asszony helye a konyhában van. (ezt álatlán félreértik, még azok is akik mondják, de én okosabb vagyok, és kilogikáztam, mit jelent :D ) Leginkább a nőkben van meg az a szuperképesség, ami ahhoz kell, hogy helytálljanak egy ilyen kemény környezetben. Kíváncsi lennék, hogy ezek után hogy sikerült Deannek és Casnek a mosogatás :D Vagy úgy tesznek ahogy Torrente mondja az édesapjának: "Nyald el a tányért, de tisztára! Utálok mosogatni." :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Azt hiszem csak ennyit tudok mondani... Jah meg azt, hogy ez a mosogatós ötlet most beette magát a fejembe :3

      Törlés
    2. Éljen! Remélem, ez egy újabb történetet jelent... ;)

      Törlés