2016. november 3., csütörtök

Babona

Halloween-i Destiel kihívásra minden Vadvirágnak ^^  Zene: Adele



  Az utcán mindenhol faragott töklámpások világítottak. A felhők a lábukat lógatták és onnan néztek le a világra. Aki tehette, ki sem lépett a házából, akiknek pedig muszáj volt, az mind szidta az időjárást. Már négy napja esett megállás nélkül. Castiel Novak viszont szerette ezt az időt. Mitöbb, az egyik kedvence volt. Az esernyőt maga fölött tartva egy könyvet olvasott éppen. A kollégium udvarán járkált fel-alá és egyáltalán nem zavartatta magát. Nem úgy, mint Dean Winchester, aki dühösen vágtatott ki az udvarra. Nem érdekelte, ha szétázik. Neki mára mindenből elege volt. Csak ki akarta tisztítani a fejét, hiszen egy ilyen dologra ki készülhet fel? A válasz: senki. Magában morogva vágott neki az útnak magában és megállás nélkül mondta a magáét.
 - Még, hogy nem tudja megoldani. Kész katasztrófa az az ember. - Észre sem vette, hogy nincs egyedül.
 Mikor nekiütközött az alaknak, mindketten a földön kötöttek ki.
 - Bocsánat. - Dadogta a feketehajú srác.
 Kezét a magaban emelte, benne egy vastag könyvet tartott. Az cseppek kíméletlenül potyogtak a lapokra.
 - Én voltam a balfasz, bocsánat. - Kelt fel Dean és a másik felé nyújtotta a kezét, hogy felsegítse. - Nagyon sajnálom a könyvet. Meg a nadrágod... És a pulcsidat, meg minden sáros cuccodat.
 Makogott mindent össze-vissza a srác.
 - Tényleg semmi gond. - Nézett mélyen Dean szemeibe. - Castiel vagyok.
 - Dean. - Fogtak kezet, majd együtt visszasétáltak az épületbe.
Aznap mindkettőjük élete megváltotzott egy kicsit.



Éééés ennyi lenne XD Ez egy befejezetlen Halloween-i novella akart lenni ;-; De nincs szívem törölni, így megosztom inkább ^^
Na idő közben kedves Megan befejezte és forróbb lett, mint a... Forrócsokim... Szóval tessék ^^

11 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett! Rövid, kedves egyperces, én személy szerint imádtam! *csak suttogva megjegyzi*: szerintem folytathatnád majd még ezt a ficet, mert nagyon is ígéretes!😊 Köszönöm az élményt!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad ^^ Igen ez ilyen kis csonka lett. Egyszerűen elkezdtem és semmi ihlet :/ Talán jövőre előveszem és akkor egybe írom :)

      Törlés
  2. Jajj de kis aranyos volt, a fluffjaid mindig megmelentgetik a szívemet. Olyan jó őket olvasni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és most realizáltam, hogy van olyan, hogy Destiel Halloween kihívás. Oké, nekem is muszáj lesz valamit összedobnom. :D

      Törlés
    2. Igen van. A Destiel Játszótér Íróknak és Olvasóknak FB csoport (Magyar Destielek lelőhelye) szokott tartani néha ilyen kihívásokat. Nem sokára lesz karácsonyi is. :D
      Ha érdekel a csoport. itt található: https://www.facebook.com/groups/1655151941420636/

      Törlés
    3. Köszönöm Andy ^^ Pedig megint csak ismétlem magam: Csonka.. De nem volt szívem a kukába dobni ^^
      És igen-igen a DJ nagyon jó csoport *-* A karácsonyit pedig már most el fogom kezdeni, hogy biztosan legyen ihlet :D *őrült vigyorral ül a gép előtt rénszarvasos-mikulás sapiban* (ez igaz)

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszett. :) Bár rövid kis szösz, de nekem lennének hozzá ötleteim. :) Ez lesz a legújabb kihívás: befejezést írni a Babonához... mert hát miért is babona? Ott a fekete cicc... :)
    Ó, kérhettél volna segítséget, hogy ötleteljünk rá. Annyira akarja ez a fic, hogy folytasd. :D Lehet: írok hozzá alternatív folytatást. :D
    Köszönöm ezt a kis "agysejt megmozgató" édes (és ígéretes) Destiel szösz élményt! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy elolvastad ^^

      Törlés
    2. Az alternatív folytatás / befejezés (+16 felett) :D
      http://archiveofourown.org/works/8486047

      Törlés
  4. Ez is nagyon jól sikerült. Szeretem az olyan történeteket, aminek a vége az olvasóra van hagyva. :) Casről meg simán el tudnám képzelni, hogy átmegy könyvmolyba. Mondom ezt, én, Castiel Gumby, akinek legalább az egyik keze hozzá van nőve egy könyvhöz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is: Köszönöm szépen! :) Amúgy meg sosem gond, ha az egyik szerelmed a könyv :D Nekem az AU!Cas mindig könyvmoly :3 valahogy egy kicsit tudok vele azonosulni és máris könnyebb írni :)

      Törlés