2016. október 2., vasárnap

Forró tea, forró ágyba

 Gabriel kiment a hidegbe és most haldoklik... Csak mert beteg vagyok és mi mást tehetne ilyenkor az ember lánya, mint hogy Sabrielt ír? Jó olvasást ^^



 A fájdalom a fejben. Gabriel szerint az volt a legelviselhetetlenebb az egészben. Mintha apró, nagyon gonosz manók kalapáltak volna belül. Megállás nélkül. A torka szét akart szakadni. Nyelni alig bírt. A füle csengett és tompán hallott mindent. A tudat pedig, hogy bárhogy szenved, nem jut elég oxigén a tüdejébe, szinte már megfulladt. Az egész világ forgott. Nem értette, hogy miért pont vele történik mindez. Ő ezt nagyon nem akarta. Erőtlenül, rekedtem és fejfájással küszködve mondta ki az első nevet, ami az eszébe jutott.
 - Sam.
 A hangja rosszabb volt, mint hitte. Köhögni kezdett és felült az ágyban. A takaró lecsúszott a testéről, amitől hirtelen meg akart szabadulni. A ruhája vizes volt és a látása se volt a legjobb. Egyszerre akart megsülni a saját testében, és megfagyni.
 - Jövök már! - Hallotta meg a nyugalmat hozó hangot. - Takarózzál be. Most.
 Mondta az érkező és visszabugyolálta a paplanba.
 - Nem akarom Sam. - Nyöszörgött Gabe.
 - Gabriel, te egy arkangyal vagy. - Vette elő a kioktató hangsúlyt a fiatalabb Winchester. - Ha nagyon akarnád, akkor meggyógyítanád magad.
 Az angyal elgondolkodott. Ez igaz, de annyira szerette, ha a másik törődik vele. Még ezt a szörnyű emberi fájdalmat is elviselte. Így inkább feljebb tornázta magát az ágyon és elvette a felé nyújtott teát.
 - Ez nagyon forró. - Motyogta a bögrébe, miközben fújni kezdte.
 Sam megforgatta a szemét, de azért bemászott a párja mellé. Egyik karjával átkarolta, így pont a mellkasához tudott bújni.
 - Haldoklom, ugye? - Nézett fel félmosollyal Gabriel.
 A másik felnevetett. Nem akarta elhinni, hogy egy kis hógolyózástól ennyire kikészült az angyala.
 - Nyugalom. - Csókolt bele szerelme hajába és méginkább magához szorította. - Csak megfáztál.

6 megjegyzés:

  1. Isten az atyám, most megkívántam egy alapos megfázást. :D Ha ilyen ápolóm lenne, komolyan simán bevállalnám. A teához meg már a címmel meghoztad a kedvem. :) Rövid kis írás, mégsem érzem azt, hogy befejezetlen vagy hiányos lenne. Imádom! Annyira édes, hogy az valami... ahw. *o* Nekem is kell egy Winchester, aki teát főz és betakargat. Oké, nem kell Sam vagy Dean legyen. Csak bárki, pls! :D
    Előtte egyébként nem voltam valami hatalmas Sabriel shipper, de te komolyan kihozod belőlem, hogy imádjam őket. ^^ Köszönöm az élményt! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne akard ezt a megfázást, ne legyél beteg *otthon ül torok-, fül- és arcüreg-gyulladással* Nekem is kell egy ilyen ápoló és lehet, hogy nem vagyok egy angyal, de jöhet bárki (Sam)... Bevallom, hogy a Sabrielt én nem értettem miért shippelik? Aztán olvastam egy-kettő olyat, hogy leesett az állam és kedvem támadt írni velük. Nagyon aranyos vagy *-* (szerintem ki fogjuk nyírni egymást.. kölcsönösen XD) Köszönöm, hogy elolvastad ^^

      Törlés
  2. Tipikus pasi.Nagyon jó lett,csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Első Sabrielek egyik, amit olvastam. Akartam adni nekik egy esélyt, de azt gondoltam, hogy majd két fic után elijedek a párostól, erre itt van ez az édes történet és én meg itt olvadozok fölötte.
    Nagyon tetszett *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg a kommentedtől olvadozom ^^ Nagyon szépen köszönöm

      Törlés