2016. szeptember 19., hétfő

Bocsánat

Igen, mint a cím is mutatja: Előre is bocsánatot kérek. :( De ezt valahogy ki kellett írnom magamból.



 Képzeld el. Ülsz az autódban és éppen a gyerekedért mész óvodába. A rádióból halkan szól a zene, majd jönnek a hírek.
 - "Sajnálatos hírt kell közölnünk önökkel. Ma reggel, nyolcvanhat éves korában, meghalt a Supernatural-ból jólismert, Jensen Ackles. Ezzel követve két barátját, Misha Collins-t és Jared Padalecki-t a mennyországba.
 - Szomorú hír, de ismét együtt lehet a trió. Vagy ahogy ők hívták magukat: A "Team Free Will"."
 Megremeg a kezed és lehúzódsz az út szélére. Kikapcsolod a rádiót. A kezedbe hajtod az arcod és zokogni kezdesz. Nem tudod elhinni. Még egy ember, akinek rengeteg dolgot köszönhetsz és mostmár nem tudhatja meg, mennyit segített. Hányszor tartott vissza attól, már maga a létezése, hogy valami őrültséget csinálj? Meg sem tudod számolni. Inkább zsepit kotorsz elő és kifújod az orrodat. Letörlöd a könnyeidet és próbálsz megnyugodni. Az életed rád vár és megijed, ha késel. Így elindítod az autót és bekapcsolva a kedvenc zenédet, hangosan énekelve, átadod magad a fájdalomnak. Rengeteg mindent köszönhetsz neki. Leginkább az életedet.
 - "Carry on my wayward son..." - Elakad néha a hangod egy-egy szónál, de te csak énekelsz.
 Énekelsz és visszagondolsz az átvirrasztott éjszakákra, mikor nem hagyott engedni a mosolya.

12 megjegyzés:

  1. Csak egy kérdés... miért utálsz engem ennyire? Megöltél, Lexy. Imádlak, de megöltél. ♥ :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem utállak... ;-; Csak szeretm kínozni az embereket... meg magamat is :')
      *GyorsVigaszÖlelés*

      Törlés
  2. ZSENIÁLISAN GYÖNYÖRŰ!!!
    KÖSZÖNÖM!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad ^^ És mégegyszer bocsánat :)

      Törlés
  3. Én bármennyit hajlandó vagyok szenvedni, még lelkileg is az efféle gyönyörűségek olvasásakor...
    Gyönyörű.... *-*
    *mást nem tud mondani könnyek közepette, csak gondolatban öleli Lexyt*
    :* <3
    Imádlak, csajszi :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm *Szorosan visszaölel* Mást nem igazán tudok ma mondani, csak, hogy "köszönöm" és "bocsánat" :)

      Törlés
  4. Ez...akár milyen szomorú..annyira csodálatos ♥

    VálaszTörlés
  5. Kicsit késtem a chatünkben, aztán visszaolvastam, és láttam: született egy új novella. Láttam azt is, hogy számítanom kell rá: felkavaró. Még sem kavart fel annyira, mint először gondoltam, de a végére könnyes lett a szemem.
    Ha valóban vezettem volna egy kocsit, ott mentem volna egy fának, de minimum lefutok az útról...
    Lehet: ez csak kis szösz, de szépségesen szomorú szösz. :) Köszönöm, hogy olvashattam. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy bekönnyeztél, és azt is, hogy elolvastad :)

      Törlés
  6. Ez. Ez. Darabokra törte szívem T_T oké, elismerem visszakaptam! De akkor is most itt pityergek magamban és Kansast hallgatok. Utállak, de ahw. Ez elbűvölő volt. És kegyetlen. :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :D és megérdemelted azután a sokk után, amit nekem okoztál :D ^^ azért örülök, hogy tetszett

      Törlés