2016. március 21., hétfő

Végtelen világ

Kép tőle: Elentori
Az ujjait a levegőben járatta, és ha nem figyeltél oda rendesen, akkor szinte semmit nem tudtál kivenni a különleges formákból, amiket a mozdulatai hagytak. Pedig határozottan ott volt, és Dipper egyszerűen nem értette, hogy erre hogyan képes a másik. Aztán persze rájött, hogy Billről van szó. Arról a Billről, aki képes bemászni a fejébe, és különböző rémisztő, abszurd, de a maguk szintjén mégis varázslatos álmokat pakolni oda. És amellett, hogy a fiú veszélyes volt, Dipper csak annyit vett észre, hogy minden egyes mozzanatával képes őt ámultba ejteni. Megint visszaterelte a figyelmét az ölében fekvő Billre, aki még mindig rajzolgatott. A lehetetlen minták egy hosszú jelrendszer részeit képezték, a jelentése számára ismeretlen volt, a szőke hajú valószínűleg számolgatott valamit, pedig a világegyetem minden tudása az övé volt. Emberi gesztusnak tűnt, aztán realizálta, hogy a kódok és az üres térbe való rajzolás egyáltalán nem e világi.
 - Pinetree, hallom a csendet - motyogta maga elé, Dipper értetlen arckifejezésére felpillantva sóhajtott egyet, és elmaszatolta a levegőbe írt mintákat. Felült a fiú ölében, összeborzolta a haját, halványan elmosolyodott. - Alapjáraton csend van, de gondolkodsz, és ha nem figyelsz oda rá, akkor nagyon hangos tudsz lenni.
 - Még jó, hogy nem mindenkinek vannak ilyen problémái - forgatta meg játékosan a szemeit.
 - Nem is akarom elképzelni, hogy milyen lenne, még arra is figyelnem kéne, hogy ki, mikor jár a fejedben. Megkönnyíti a dolgomat, hogy nincs mindenkinek gondolatolvasó képessége. - Vigyorgott rá a barna hajú fiúra. - Legalábbis, ebben a dimenzióban.
 - Egyszer megnéznék egy másik dimenziót. - Felpillantott az égre. A dimenziók száma is végtelen, az ég is annak tűnt.
 - Egyszer ismertem egy férfit, akinek volt egy portálfegyvere. Igazából bárhova ellehetett vele jutni, ami a világegyetemhez tartozik. Különböző univerzumok, bolygók, dimenziók. Érdekes ember volt, keverd össze a bácsikáidat, adj hozzá még több őrültséget, és kevesebb érdekeltséget. Na, ez volt ő. - Dipper érdeklődve hallgatta végig Billt. Talán a történetbeli férfi is egy másik dimenzióban élhetett. Ha Ford bácsi nem volt képes működőképes portálokat létrehozni ebben a valóságban, akkor senki. Lehetetlennek tartotta, hogy itt menne bárkinek is.
 - Menjünk be, kezdesz túl sokat gondolkozni - húzta el Bill a száját, ahogy végigmérte Dippert. A fiú már éppen visszaszólt volna valamit, de a szőke belefojtotta a szót egy csókkal.
 - Jó, bemehetünk - válaszolta kicsit morcosan, de le sem lehetett volna vakarni az arcáról a mosolyát. Megrázta a fejét. Bill csak az ellentmondásokat hozza ki belőle. És úgy érezte, hogy ez éppen így van rendjén.


Heyyo! Ez a fic Lexynek szól, mivel tegnap volt a névnapja, én meg írni akartam neki valamit, de egyébként semmi ihletem nincs, szóval bruh? Valamit csak alkottam, ami nekem egyébként nem tetszik, mert csak írtam, és írtam, és nincs értelme a sztorinak, de  a lényeg, hogy van, és BillDip, és Lexynek szól, és crossover utalás, hogy az én lelkem is kicsit megnyugodjon, mert nekem kell egy GF x Rick and Morty crossover. Úgy kb. most. Remélem azért valamennyire olvasható volt. :') Oh, és a címnek sincs semmi köze az egészhez, csak tetszett, vagy mi. 
Pepii

4 megjegyzés:

  1. Awww ;w; *cryol* Köszönöm :-* Neked lehet, hogy nem tetszik, de én imádom *-* És legyél büszke rám, mert rögtön tudtam hogy mire utalsz a "másik dimenzióban élő férfi"-val :D KÖSZÖNÖM ^^ Lehetne többször névnapom.. kár hogy mindkettő egynapra esik XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, akkor a célomat elértem, neked tetszik, és ez számít, szívesen <3 Ha már egy kicsit elkéstem, meg ma későn jutott eszembe megölelgetni #stupidPepi
      és ez az, büszke vagyok! kell még velük crossover, meg újra akarom nézni az R&M-t ;-; túl sok mindent lehetne csinálni, de túúúl kevés idő :'DD

      Törlés
  2. Aww, hát ez kellemesen édes volt, így lefekvés előtt nem sokkal~ *w* És mivel tegnap éjjel lelőtted nekem is a crossover dolgot, még én is kapisgálom~ És a kedvenc képem velük *--* És Bill, ez nagyon menő, képleteket ír a semmibe, ez nagyon tetszik~ Köszönöm az élményt~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aaaa, köszönöm szépen >wwww< feldobtad a kommenteddel a délutánom (estém). És nekem is ez a kedvenc képem velük, mert annyira awh, csillagok, meg olyan tök jó a hangulata, Bill meg csak Bill, mert hát ő megteheti, hogy képleteket ír a levegőbe :') Köszönöm a hozzászólást, és örülök, hogy tetszett <3

      Törlés